torsdag 1 oktober 2009

Torsdagsfoto 8- Höstfärger

Höstfärger vid promenaden

12 kommentarer:

  1. Hösten är verkligen en vacker årstid och här har du fångat den riktigt snyggt!

    http://torsdagsfoto.blogg.se/

    SvaraRadera
  2. Jättefin bil. Hösten är ju fantastisk.

    Tack för din kommentar

    Gunilla

    SvaraRadera
  3. Där skulle jag gärna ta en höstpromenad. Vackert

    SvaraRadera
  4. Ja, hösten bjuder på många fotopromenader, som den här du har avbildat.

    SvaraRadera
  5. Vackert, färggrant och soligt! /Anette

    SvaraRadera
  6. Hej!

    Mycket vacker höstbild du visar.

    Nej inte misstycker jag till kritik av mina bilder snarare tvärtom, hur skulle jag annars kunna utvecklas inom området.

    Må fint, önskar Irene

    SvaraRadera
  7. Vackra färger och ett vackert djup i bilden!
    Svar: Själv brukar jag låta käre maken jaga bort de äckliga små krypen :-)

    SvaraRadera
  8. Där ser njutningsfullt ut att vandra.

    SvaraRadera
  9. Här har hösten kommit lite längre än hos mig. Snyggt

    SvaraRadera
  10. En vacker allé som så sakteligt har börjat övergå helt i höstfärgerna.

    /Avsändare Margareta

    SvaraRadera
  11. skön höstbild med härligt djup. Inbjuder till promenad!

    http://christinas365foton2009.blogspot.com/search/label/Torsdagsfoto

    SvaraRadera
  12. Fin fin alle med de fina höstfärgerna.
    Här är det bra på gång också meningen frost ännu.
    Ha det gott
    Annika

    SvaraRadera