måndag 19 juli 2010

Bildlikt talat-v. 29

Ha en bra vecka. Anita

10 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Alltid lika vackert presenterat i bildform på din sida!
    Mums... med blåbär, såg i helgen att de mognat. Bara jag få min veckoledigt blir det bärplockning :)
    Nu kallar jobbet!
    Ha en bra dag!
    Kram / Bea

    SvaraRadera
  2. Så gott det ser ut! Vattnas i munnen. Här har inte bären mognat ännu.... men snart!

    Kramar från Pennelina :-D

    SvaraRadera
  3. Mmmmm blåbär - så gott! Jag ser att du är riktigt blå om fingrarna så du har nog fått ihop en hel del.

    SvaraRadera
  4. Här har inte regnat så allt knastrar i naturen. Tror inte att jag skulle hitta något där ute i skogen. Hälsn Mimi

    SvaraRadera
  5. Mye godt i vente ute i skogen. Aldelse gratis. Fin påminnelse :-)

    SvaraRadera
  6. Avundas dig. Ser så läckert ut. Tyvärr kan jag inte ens försöka hitta blåbär, beroende på min fobi. Känner att jag måste få hjälp med den.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Mmm, så gott! Du verkar ha plockat ett tag eftersom du har fått lite färg på fingrarna. :)

    SvaraRadera
  8. Du är en riktig gottegris, man blir ju sugen, men inget bärplock för min del. Jo, jag ska "rädda" ngr röda o svarta vinbär i trädg.
    KRam Ninne

    SvaraRadera
  9. Jag ser bestämt att du har plockat några blåbär även innan fotografiet togs ;-)Snygg bild med vackra färger.

    SvaraRadera
  10. Kanonfin bild, som ger en längtan till skogen och allt som finns där att ta till vara.
    Ha en bra fortsättning på veckan! /SA

    SvaraRadera