lördag 19 februari 2011

Fototriss- Så här ser det ut där jag är idag

Lite sent upptäckte jag vad temat är för denna veckans fototriss. Hade redan varit på promenad och utan min kamera. Nu hade det blivit mörkt så det fick bli inomhusbilder istället.

Min flamingo blommar. Innan den blir helt röd har
den underbara färger.

 
Rosen jag fick på Alla Hjärtans Dag står kvar fast lite vissen


Här har jag suttit idag för att lägga in bilderna till trisset
Så här ser det ut där jag är i dag.


Ha en bra vecka. Anita

20 kommentarer:

  1. Wow, den rosen var utrolig stilig. Bra jobbet!

    SvaraRadera
  2. Det går lika bra med inomhus gissar jag :-)
    Håller med ovan att bilden på rosen är fantastisk :-)

    SvaraRadera
  3. Riktigt skönt att slippa se snön;-)
    Favoritbild blir rosen, så läcker.
    Ha en skön söndag;-)

    SvaraRadera
  4. Underbara blommor men din datorplats fångade intresset, har du också Mac?

    SvaraRadera
  5. En jättebra tolkning av temat. Blombilderna är verkligen vackra, speciellt rosen :)

    SvaraRadera
  6. Hej på dej i soliga morgonstund...visst känns platsen igen..stor härlig skärm..men vad e det för en "låda" du har till höger..ha det Maria

    SvaraRadera
  7. Wow. Första bilden är så otroligt vakcer. Ser ut som den är tagen med någon värmekamera och bladet är olika varm. Vackert. / Nettan

    SvaraRadera
  8. Intimt värre där på första bilden..härligt..och din datorplats ser ju kreativ o trevlig ut :)

    SvaraRadera
  9. HEJ ANITA
    Vilka Underbara bilder :)
    Hoppas allt e väl kylan......
    å missa inte

    P
    A
    R
    T
    Y
    T

    Fortsätter,,,,,,redan 93 fina bloggar....

    ta en titt :)
    Håkan

    SvaraRadera
  10. Alla bilderna var bra, men den första på flamingoblomman var helt otroligt vacker!

    SvaraRadera
  11. Makrofotot på din Flamingoblomma blir mitt val, även om den inte visar upp så mycket av hur det är där du är... Snyggt foto!
    Tror det är många som har en liknande "datahörna" där vi sitter och skapar våra blogginlägg. :-)
    Du får ha en fin söndag Anita!

    SvaraRadera
  12. Va kul att få se hur du har det där du är idag, och vilken underbar flamingoblomma du har där hemma, gjorde sig riktigt snyggt på foto.
    Och rosen är så vacker fast det snart är en vecka sedan du fick den, snyggt redigerat.

    Och du dina svartvinbär ser så goda ut, man vill äta dom direkt.
    Och den andra c-vitamin bomben du skrev om var så intressant, men den får jag bara drömma om.

    Ha en fin söndag i din blogghörna.

    SvaraRadera
  13. Egentligen borde temat vara "min datorhörna" en gång, skulle vara kul att se hur det ser ut hos alla bloggare!
    Så skönt att slippa se mer snö!

    SvaraRadera
  14. Supersköna foton av blommorna. Jag trodde också det skulle bli några bilder inomhus idag, men så blev det blida, -19 =)

    Tycker det är kul att kika in på kontor och se var vi jobbar, hemmavid. Vilken fin bild du har på din skärm. =)

    SvaraRadera
  15. Vackra foton och visst stannar man gärna inne i nuläget.:)
    Bild nummer två blir min absoluta favorit.
    Ha en fortsatt fin söndag!

    SvaraRadera
  16. Vilken underbar bild du har här på rosen .. den gillade jag verkligen :D
    nu vill jag gå i ide och vakna upp när det har blivit under noll strecket :)
    kram :)

    SvaraRadera
  17. Ja flamingos ser inte ut som blommor utan något helt annat om man har snuskig fantasi.
    Jag två stycken i köksfönstret.
    Det blev såna istället för julstjärnor till jul och det är jag glad för för de är sååå vackra och dekorativa och står jättelänge.

    Vilken mysigt litet krypin du har
    Det påminner en del om mitt.
    Visst är det gott att ha ett ställe att smyga in till och gotta sig i med bilder och annat när man är trött på hushållsarbete.

    Blombilderna är ljuvliga i vanlig ordning.
    Hoppas att du snart vågar dig ut i solskenet...
    Kramizzzzzzz
    Mysig måndag

    SvaraRadera
  18. Det blev ju en fin triss. Annorlunda mot all den snö landet fortfarande tyngs under. :-P

    SvaraRadera
  19. Härliga bilder - gott o slippa snö och kyla..

    SvaraRadera