onsdag 16 mars 2011

NF Macro # 27

Helleborus Niger-Julros


Ha en bra torsdag. Anita

NF Macro

14 kommentarer:

  1. Nydelig makro. Du har fått den til å de ut som en sol! Bra jobbet!

    SvaraRadera
  2. Snygg macrobild och så härligt med skärpa på hela!

    Ha en skön torsdag!

    SvaraRadera
  3. Vacker bild! Jag längtar efter att få krypa nära blommorna så här :)
    Ha en riktigt bra dag!

    SvaraRadera
  4. Väldigt, väldigt fina Anita.
    Snyggt beskuren, färgerna och den fina skärpan.

    Som en tavla.

    Må så gott.// Lissen

    SvaraRadera
  5. Vacker bild på vacker blomma! :)
    Tog måånga bilder på min förra våren, när jag hade den i kruka på trappan. De är så otroligt fina och förändras hela tiden!
    Ha en fin dag!
    /Pia

    SvaraRadera
  6. En jätte fin bild :)
    JA TACK ta gärna med lite vår tillbaka till mig :)
    kram :D

    SvaraRadera
  7. Hej igen!
    Nej, i år har jag ännu inte sett bina
    och jag lär väl få vänta ännu längre,
    för nu har det snöat här hos oss!
    Alldeles vitt ute nu!
    Ha en fin kväll! /Pia

    SvaraRadera
  8. Hallå där nere...Vilken vacker julros. Detta kan man kalla macro...
    Kramizzzar i massor

    SvaraRadera
  9. Underbara foton du visar...
    Kram ullamaria

    SvaraRadera
  10. Riktigt snyggt fotat och beskuret, älskar allt med den här bilden :)

    SvaraRadera