söndag 25 mars 2012

Hallå! Här är jag.

Det var någon som undrade om inte Fasantjejen hade någon kavaljer.
Det är klart att  hon har, så söt som hon är
Försöker förstås ta det extra försiktigt så inte hon med kameran upptäcker mig.
Men till slut kunde jag inte undvika henne, men hon fick sätta på stora objektivet.
Högt gräs är det men syn på mig fick hon fotografen





Nu skall bara hitta tjejen,men jag tror hon är i grannträdgården.

Fotografen har också hittat ett annat objekt
Har varit i Lund på Stadsteatern och lyssnat på
Peter Carlsson och de Blå Grodorna
En underbar musik  Och kul framträdande.
Klart att jag ville ha en autograf på CDn 

Ha de gott. Anita

7 kommentarer:

  1. Fniss... det anas lite vårromanser bland fasanerna ;)
    Ha en fin vecka!
    Kram /bea

    SvaraRadera
  2. ahh fasanerna är ju för vackra :)

    SvaraRadera
  3. Vilka härliga bilder på fasanen. En fågel som jag bara sett på bild.
    Otroligt färgrik.

    Ha en riktigt fin start på veckan
    Gunilla

    SvaraRadera
  4. Vad roligt att få se lite tupp också ;-)

    SvaraRadera
  5. Vilka bilder du hat fått båda på fasaden och killen ,,men fasanen blir ändå min favorit här idag :-D
    Kram

    SvaraRadera
  6. Fasan er så vakre! Dem ser vi ikke her, men kan hende det finnes noen få.. Stilig å kunne få autografen på en cd man liker godt! :)

    SvaraRadera
  7. Han är helt underbar - ja både fasantupp och Peter Carlsson ;-)
    Har sett alla hans föreställningar - härlig musik och prat!

    SvaraRadera