söndag 27 januari 2013

Jag trodde på ett liv efter Jul

men i dag blev jag styckad.
Men först blev det fotografering då ämnet till Fototriss denna veckan är sött.
Och visst är jag både Söt och Söt.
Och Julen är ju slut för längesen så det är bara att acceptera.

 Och blir det servering på silverfat är det helt OK

 Jag tycker nog att det inte blev riktigt rättvis delning.

Men delning två  blev bättre och för den som fick den här biten
fick en extra söt sak som visst skall föreställa ett äpple.
Ha en bra vecka.

Mer sötsaker  finns HÄR hos Fototriss.

18 kommentarer:

  1. Vilken fin och kreativ triss du gjort Anita! Antar att motiven är slut nu ;)

    SvaraRadera
  2. Chokladen kan jag mumsa i mig, men marsipanen hoppar jag över :0)

    SvaraRadera
  3. VIlken sötis!! Och den är med all säkerhet god och bjud på njutning! Men du....jag har julgran och adventstjärna kvar! Det lyser upp så vackert i mörkret! :O)

    Ha en skön söndag!

    SvaraRadera
  4. Ah, underbart söt triss, säkert god också.

    AX

    SvaraRadera
  5. Jag är inte så förtjust i marsipan i stora mängder, men det är ju sött att titta på!

    SvaraRadera
  6. Gillar marsipan till jul,det liksom hör till. Annars äter jag det inte, är lite för sött :)

    SvaraRadera
  7. Sista grisen sätter till sin sockersöta varelse? Ja, då ÄR nog julen slut nu då ;)
    Bra triss!

    SvaraRadera
  8. Rolig, kreativ och söt triss! Inte kul att vara gris efter julhelgen, då lever man farligt!

    SvaraRadera
  9. En vacker sötsak, fast marsipan föredrar jag i sin form inte sin smak :)

    SvaraRadera
  10. Här har det redigerats en del sedan jag var hit. Kuliga bilder och tulpanen gillar jag. Den söta grisen är både söt och smakar garanterat sött. Äldsta sonen tillverkade sådana när han gick konstlinjen, det är en tradition på den utbildningen här, med marsipangrisar av både det ena och det andra slaget om jag skriver så. =)

    SvaraRadera
  11. Vilken söt gris, samma färg som vildsvinet de skjöt 50 m från vårt hus nu i morse. Skall lägga in bild på den. C:a 90 kg, vilken best. Föredrar "dina" grisar.
    Ha det så gott
    Kram

    SvaraRadera
  12. Har aldrig sett en svart marsipangris förut, men otroligt söt var den!

    SvaraRadera
  13. Så söta marsipangrisar och nåt annat. Har heller aldrig sett någon svart! Arma krakar, de som trodde att de skulle klara sig!

    SvaraRadera
  14. En gottegris som inte finns mer. Du är säkert ensam om det.

    SvaraRadera
  15. Va fin! =) Stackars lilla gris som fick sätta livet till ;)

    SvaraRadera