torsdag 25 juli 2013

Ett svalkande regn för mig och växterna





Ha de gott i sommar


6 kommentarer:

  1. Sicken lyx, grattis till dig och dina växter. ;)
    Vi har bara hört åskan på några mils avstånd. Någon sade att hon kände en regndroppe på eftermiddagen, men det var nog bara någon som skakade på sitt svettdränkta hår... ;)

    SvaraRadera
  2. Regn ! Har ni fått det, men inte vi.
    Inte en droppe regn på flera veckor, fastän de lovar och lovar.
    Men dina bilder är som vanligt ur-läckra.

    Kram/ Eva

    SvaraRadera
  3. Regn låter skönt! Fina blommor och så mysig din trädgård ser ut!

    SvaraRadera
  4. Som vanligt vackra bilder och det ser så skönt ut med regn! Vi fick 1,5 mm igår och så 1,5 mm idag EFTER det vi klippt gräset. Perfekt timing!
    Jag har nu bytt profilbild, ser nämligen helt annorlunda ut i håret numera. Var och klippte och PERMANENTADE mig i lördags hos min väninna frissan. Både Rolle och hon trodde inte på min idé att få till en snygg OCH bekväm frisyr, men gav sig efteråt. Det blev precis som jag tänkt mig, så nu kan jag gå direkt ut i trädgården på morgonen utan att behöva kamma mig eller lägga ner tid på att fixa håret. Skönt!!!

    SvaraRadera
  5. Beautiful photographs, rose is wonderful:) Greetings

    SvaraRadera
  6. Oj, vad blött det ser ut, men helt ljuvligt med regn, kan jag tro!

    Ha det gott!
    /Ruben

    SvaraRadera