onsdag 23 juli 2014

Solnedgång över Vapnödalen




9 kommentarer:

  1. Så vackert och vilka ljuvliga färger Fin bildserie i solnedgången!
    Ha en skön dag i värmen!

    SvaraRadera
  2. Ditt kvällsfoto på ängsblommorna är vackert. Är ljuset på blommorna din fotoblixt?
    Lyckat foto blev det med kvällsrodnaden i bakgrunden. :-)
    Solnedgångar är verkligen mysiga och då har temperaturen blivit lite bättre också. Vackra bilder det med, men sista fotot gillar jag mest.
    Värmen just nu är för mycket, jag trivs inte alls med denna värme. En del stortrivs när det är så här varmt, är du en av dem som trivs i värmen?

    SvaraRadera
  3. Åhh dessa bedårande solnedgångar som jag älskar sååå. Fantastiska bilder Anita.
    Vapnö med omnejd är vackert. Vi var nästan där i tisdags,( läs mitt inlägg), men vi orkade inte vänta på solnedgången där.
    I morgon ska jag och Maria åka på loppis i Johannesfors + ett annat på väg mot Kvibille. En 'ny' upptäckt som måste undersökas.
    Må så got, men vistas inte i solen mitt på dagen, skugga och dricka gäller.
    Kram/ Eva

    SvaraRadera
  4. Himmel vilka otroligt vackra bilder Anita !! Fantastisk fina färger. Du har lyckats fota solens nedgång perfekt. Verkligen snyggt !
    Önskar dig en skön fortsatt torsdag i värmen. Har förstått att värmen kommit ordentligt nu "därhemma" vilket många inte verkar gilla men ändå längtar efter på vintern ;-) Här är det också varmt och jag njuter för fullt !!

    SvaraRadera
  5. Så vackert, vilken värme det är i bilderna!

    SvaraRadera
  6. Väldigt vackert och jag kan tänka mig att det var helt magiskt att närvara på riktigt!

    SvaraRadera
  7. Hade jag inte förstått av tidigare inlägg att du är en fantastisk fotograf, hade jag trott att det var typiska turistbilder! Så vackert kan det alltså vara! Nästan svårt att ta in. Du tar underbara foton och jag blir glad varje gång som du har gjort ett nytt inlägg. / Siv

    SvaraRadera
  8. Fantastiska bilder! Det är så härliga dagar nu, men ändå så klagar man över att det är så FRUKTANSVÄRT varmt. M en kvällarna är fantastiska.....
    KRAM
    Susie

    SvaraRadera
  9. Iphone in titanium frames - Titanium Arts
    With an titanium belt buckle eye-catching quality-matched, titanium frames for men titanium trim walmart and women in a titanium vs stainless steel apple watch casual setting, you'll titanium build be able titanium bikes to enjoy your favorite VR gaming

    SvaraRadera