onsdag 15 september 2010

Ordlös Onsdag-Svamp

Fler Svampbilder hittar ni:Här

12 kommentarer:

  1. Familjen Svamp :O))) Söt bild på söta svamphattar!

    ha en fin dag i solskenet!

    SvaraRadera
  2. Kul att åtmindstone få se svampar. Har en "knäpp granne" som hittat MITT svampställe. Oförskämt Eller ???
    Kram Marianne

    SvaraRadera
  3. Det är var en svampskog. Många är de och i lite olika fasoner. Snyggt jobbat.

    SvaraRadera
  4. Coola svampar. Påminner om det där tefatsgodiset som fanns när jag var liten... dom där som smakade papper och hade pulver inuti sig=)

    SvaraRadera
  5. Söta små UFO:n, här är det svamp överallt undrar hur många som är ätliga.
    Ja dom kan nog vara dekorativa
    fnösktickorna;-)

    SvaraRadera
  6. Vackert med svamp, spelar ingen roll om dom är ätbara när man bara ska fota dom.
    Och oftast blir det fina foton kanske ljuset i skogen.
    Och en annan grej dom står stilla när man ska fota dom och inte flyger runt.. =)

    Ha d gott.

    SvaraRadera
  7. Häftiga svampar, dom ser inte goda ut:)

    SvaraRadera
  8. Jag skulle inte våga gissa på någon svamp trots att jag varit i svampskogen ett flertal gånger och sedan ätit det som plockats. Mina vänner och sambo har plockat, jag har fotat och sedan njutit av vad som serverats. ALdrig rädd, lite på min gode vän.

    Såg på nyheterna om hur många som blivit förgiftade av vit flugsvamp i höst, men det där ser väl inte riktigt ut som det, eller?

    SvaraRadera
  9. Så vackra svampar och snyggt fotat! En riktigt fin samling.:)
    Ha en bra kväll!

    SvaraRadera
  10. Tak for din kommentar :-)
    Jeg er dybt imponeret. Superflot.

    SvaraRadera
  11. Snygga svampar att fotografera...inte äta....

    SvaraRadera