söndag 19 april 2009

Helgen i focus


Mitt bidrag till Helgen i Focus

Boklöven börjar slå ut

6 kommentarer:

  1. Är detta sant? jag svimmar! Hinner inte se allt just nu.
    Du får gärna titta in till mig igen för det blev fel i inlägget. Jag håller på men det krånglar så.
    Ha det gott
    Annika

    SvaraRadera
  2. Väldigt vacker bild, men jag hittar inte dig på Helgen i Focus blogg :(

    Du har väl inte glömt lägga in ditt bidrag?

    Helgen i Focus
    http://www.metrobloggen.se/nfbild

    SvaraRadera
  3. Visst är det härligt när träden börjar grönska! /Ruben

    SvaraRadera
  4. japp, nu funkar det. och den är fortarande lika fin :)

    SvaraRadera
  5. Nej, men...grönskar det redan hos dig!! Lie avis blir man allt :)
    Härligt vårlig bild, man känner nästan doften... !
    Kramen/ Bea

    SvaraRadera