onsdag 20 maj 2009

Ordlös Onsdag

Vit trädpion
Fuchsia (Tyvärr inget namn) Ha de gott Anita



9 kommentarer:

  1. Hej-Den e så vacker.....
    Nu lägger jag upp mina trädgårdsinlägg på TRÄDGÅRDSDAGBOK--för idag hade jag ingen blogg kvar på TB
    Kramen Maria

    SvaraRadera
  2. Underbart vackra!

    SvaraRadera
  3. Så ljuvligt, inga ord behövs :)
    Ha det gott! /Bea

    SvaraRadera
  4. Perfekta foton på vackra blommor!! Ha det gott! Men var är alla fjärilarna?? /Ruben

    SvaraRadera
  5. Verkligen fina fina bilder på blommor. Jag blir så arg når någon säger attt det är kort på en blomma bara.
    Det svårt att få en fin bild på blomma men det har du lyckats med.
    Annika

    SvaraRadera
  6. 52 det var fantastiskt!!!
    Jag är jätteglad för ´mins spade och risken är att manne vill ha som du - med motor på.
    ha det gott
    Annika

    SvaraRadera
  7. Härliga bilder. Ang. spaljen du undrade över så kommer min från Silvans utförsäljning. Men jag tror nog att de flersta byggvaruhus säljer liknande / gittan

    SvaraRadera
  8. Hej Anita, vilken fantastisk pion, den vill jag ha! Vad är det för sort? När blommar den?

    /Marit, pionälskaren

    SvaraRadera
  9. Måste bara lägga in en kommentar till.

    OTROLIGT FIN PION! :D

    Fråga: Är bladen mörkt gröna eller är det skuggorna på fotot?

    /Marit

    SvaraRadera