måndag 3 augusti 2009

Fototriss:Så här ser det ut där jag är idag del 4

Regn,regn och åter regn så här har det sett ut den mesta tiden idag.

Det blev att ta bilder genom fönsterrutan.

Vattnet fullkomligt forsade på gatan.


Sen vågade jag mig ut med paraply för att försöka ta lite bilder

Den regnvåta liljan ´Pink Perfection´är ny

för i år

Sen har Madamen slagit ut. Den är den sista av clematisen .

Och det är klart heter man ´Madame Le Coultre´och som jag tycker

är min sötaste så skall den så klart göra sist entre ´


Det fick bli en extra bild till denna trissen för så här såg jag ut när jag fotade.

Om det är någon som upptäcker mig.Ha en bra vecka Anita



4 kommentarer:

  1. Trist med det myckna regnande, men en klen tröst - det blir fina bilder med dropparna :)och Madam gjorde sig förträfflig i den grå/vita skalan.
    Hoppas du får snart en stor sol! /Bea

    SvaraRadera
  2. Jättefina bilder ...
    Såg dig allt under paraplyet!!!

    SvaraRadera
  3. Det blev ju en fin triss trots, eller kanske tack vare, regnandet. Vattendropparna ger ju en fin effekt.
    Och i dag regnar det som bara den här i Malmö. I går när jag tog mina bilder var det uppehåll och varmt.

    SvaraRadera
  4. oj, vilken regnig söndag du hade, min var bara "ensam och tom". Men du fick ju i alla fall fina bilder.

    SvaraRadera