onsdag 9 mars 2011

Ordlös Onsdag-Hurra! Hurra! Hurra!Hurra! för Helena

Tema:Black and white

8 kommentarer:

  1. Hurra hurra hurra! Så himla kul för Helena (och alla sportintresserade).

    Tack för titt-in och kommentar/Glad onsdag!

    SvaraRadera
  2. Håller fullständigt med. I ärlighetens namn är jag inte idrottsintresserad MEN skidskytte har jag inte missat sen Magdalenas dar. Om man såg på vädret i vid skjutningen i dag, så var det nog otroligt svårt, näst intill omöjlig.I ärlighetens namn skulle jag vilja se fler "skjuttavlor" det är ju där det nästan avgörs.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja det är en duktig tjej;-);-)
    Ha en skön onsdagkväll;-)

    SvaraRadera
  4. En fin bild på en fin tjej! Ha dé!

    SvaraRadera
  5. Gratulerer. Flott bilde også!

    SvaraRadera
  6. Ja det var tider det då tv:n var svartvit och vi bara kunde se en kanal...
    Det blev en aktuell bild, även om det är via tv:n. Numera blir det väl inga streck på tv:n, när det är plattskärmar.
    Ja grattis stämmer jag in.
    Tack för kommentaren hos mig

    SvaraRadera
  7. Tak for din hilsen :-)
    Jeg aner ikke, hvem hun er, men billedet er fint.

    SvaraRadera
  8. Ja verkligen gjorde hon "stordåd"!

    SvaraRadera