torsdag 13 september 2012

Blir det bra så här?

Förra helgen hade vi besök av Oliver och då ville jag ta lite bilder på honom i trädgården.
Han har blivit rätt van vid att jag fotar honom när han kommer på besök så "spontant" ställde han sig i en hörna
och undrade "Blir det bra så här"



Den här bilden på den konstiga farkosten blev verkligen spontan
när den flög över vår trädgård.
Och som tur var hade jag kameran med mig ut
men jag hann så klart inte ställa in den..

Önskar er alla en trevlig helg.

Titta in HÄR så kan ni se hur andra  tolkat temat"Spontanitet"

13 kommentarer:

  1. Hälsa Oliver att det blev ju perfekt så :)
    Ha en skön helg Anita!

    SvaraRadera
  2. Ja dom barnbarna dom ser nog oss alltid med kameran på näsan.
    Colin brukar alltid ropa mommo du måste klicka på det här....!!!
    Härliga ungar.
    Förresten gillade din header...mycket.

    Tjingelingen.

    SvaraRadera
  3. Vad gör det om farkosten blev lite suddig, man är ju inte beredd när de kommer så där spontant. Lillkillen vet hur man poserar framför kameran.

    SvaraRadera
  4. Och visst blev det bra "så här" :) Charmig liten kille!

    SvaraRadera
  5. Underbara ungar! Han ser lite grand ut som om han ska föreställa ett läskigt monster :-)

    SvaraRadera
  6. Härlig bild och barn är för det mesta spontana och goda människokännare. Ha en fin helg.

    SvaraRadera
  7. Vilken härlig liten kille en perfekt bild till temat;-)
    Sådana farkoster brukar flyga över oss också, fattar inte att dom vågar.

    SvaraRadera
  8. haha..roligt när barn tar initiativ åt det hållet! Vanligtvis brukar det vara att springa och gömma sig... ;O)

    Härlig flygfäsbild!

    Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  9. söt spontan kille!
    Tänk vad man fångar på bild när man spontant knäpper av mot ett motiv som man tänker att det där blir fint....och det blev det ju här!

    SvaraRadera
  10. Fin bild på den lilla killen. farkosten ser lite underlig ut!

    SvaraRadera
  11. Svar
    ja fy för mördarsniglar - har tappat "stinget" när det gäller trädgården....spelar ingen roll hur mycket jag rensar när det gäller sniglarna när inte grannarna gör något.

    ja hua det var jättesvårt att välja åtta finalister!
    jag var inte med förra gången för jag tänkte att inte 17 ska jag bli påverkad av kommentarer ;-))

    SvaraRadera
  12. Härliga bilder som vanligt. Vi glädjer oss åt vår nya familjemedlem, hon är så gosig, så man bara smälter.Men hon gillar inte när vår katt luktar på hennes säng, då glömmer hon att följa matte överallt.
    Kram till er båda

    SvaraRadera
  13. det ble veldig bra så h¨r.
    Microfly??
    Glad helg.
    Mormor

    http://www.starbear.no/mormor/2012/09/14/spontanitet/

    SvaraRadera