lördag 11 januari 2014

Grått-slut på färgerna?




6 kommentarer:

  1. Kul att se dig på OL, jättefin bild med många gråa nyanser. Såklart en blomma!

    Trevlig fortsatt helg Anita.

    (om du vill komma in hos mig och blir banned, så hjälper Juanna mig att lösa upp spärrade ipn nummer.
    Fick mycket skräppost som jag nu kommit till rätta med tack vare Juannas hjälp.)

    SvaraRadera
  2. Många grå nyanser i din vackra bild! Riktigt läckert!
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Jag gillar inte grått, gillar färg, men vad gör jag själv, byter bakgrund på min blogg.
    Från rött (rosor) till grått med skuggiga träd grenar. Visst kan man ändra sig, *fniss*
    Jag fick hjälp, kan inte sådant 'jocks', men ska försöka lära mig någon gång.
    Du Anita kan mycket 'trolleri' med datorn, den känns som rymden -- oändlig.

    Må så gott, kram/ Eva

    SvaraRadera
  4. Det är likadant här, jag gillar färg - ju mer desto bättre! Men GRÅTT är ju också en färg!! *fniss*
    Susie

    SvaraRadera
  5. En vacker och skir bild. Grått behöver inte alls vara tråkigt. :)

    SvaraRadera