torsdag 6 mars 2014

Fototerapi

Jag gillar Vissna Tulpaner



8 kommentarer:

  1. Otroligt att vissna tulpaner kan vara så vackra! Ett helt underbart foto!
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  2. Det gör jag också efter att ha sett din vissna tulpan. Verkligt vacker !!

    SvaraRadera
  3. Jag oxå, när de är så vackra som dina! Här hinner aldrig tulpanerna vissna, katterna äter upp dem långt innan dess...

    SvaraRadera
  4. Vacker bild! Plötsligt gillar jag också vissna tulpaner.=)

    SvaraRadera
  5. En tavla du visar så vackert. håller med dig vissna tulpaner är fint.
    Ha en fin dag
    Kram Meta

    SvaraRadera
  6. Tulpaner slutar liksom aldrig att vara vackra - de bara byter skepnad!

    SvaraRadera
  7. Riktigt fin bild! Har själv tulpaner hemma som jag hade tänkt att fota ikväll =)

    SvaraRadera
  8. Hej. Anita. Jisses vilken underbar bild. Denna fick mig att riktigt vakna till.förstora den och häng upp. Vilken tavla.
    Jag har kollat in fler inlägg och som vanligt finns det en hel hög fantastiska bilder.
    Kramizzzzzz

    SvaraRadera