onsdag 18 november 2009

Ordlös Onsdag-Spegelvänd


10 kommentarer:

  1. Vacker glasbild i Tiffanyteknik. Härlig blå färg och du har fångat det hela snyggt!

    SvaraRadera
  2. Vilka vackra färger
    jätte fin bild
    kramar Catthie

    SvaraRadera
  3. Hej Anita!

    Underbart vacker bild, den lyser upp en dag som denna.

    Må gott, önskar Irene

    SvaraRadera
  4. Vackert!! Får mig att tänka på Julros, men det är det ju inte. /Ruben

    SvaraRadera
  5. Åh, vilket vackert glas. Är det ett fönster?

    Tack för kommentaren hos mig.
    Ha en god kväll!

    SvaraRadera
  6. Oj oj så vackert!
    Vilka färger!
    Ha det gott
    Annika

    SvaraRadera
  7. Mycket vackert fönster du fixat till oss!

    SvaraRadera
  8. Vackrare än vackrast ditt fönster med otroliga färger:-)
    http://caffepaus.blogg.se/2009/november/ordlos-onsdagspegelvand.html

    Jo jag menar att jag kan inte lägga in min länk i kommentera som: Där finns ingen lösning för namn och adress där som du har det. Ni som har blogspot är det ingen konst för, men vi med blogg.se. Det finns i inställningarna så du kan få in det så alla kan skriva in sin bloggadress till sitt inlägg:-) Förstår du mig nu?

    SvaraRadera
  9. Väldigt vackert konstverk, både till färg och form.

    SvaraRadera
  10. Jätte vackert fönster.Kram Lena/isis

    SvaraRadera