söndag 13 februari 2011

fototriss- Konst eller konstigt

Innan jul tapetserade vi om hallen och då ville vi förnya lite
på väggarna

Det blev egen tillverkning av tavlor med motiv från vår trädgård.
Men då kameran är min pensel och med behandling i PS blev det egna canvastavlor.
Min tanke var att det skulle bli akvarelltavlor och att blommorna
skulle gå åt rosa då tapeten hade en svag beigerosa ton.
Om det är konst eller kanske konstigt får andra bedöma.


Bild 1:Rosa Anemon

bild 2:mörkrosa Hellebourus
 

 bild 3:rosa taklök
Ha en bra vecka. Anita

18 kommentarer:

  1. Hur vackert som helst! Jag tror du har länkat fel hos Fototriss - kolla./Vänligen Ulla Laiho

    SvaraRadera
  2. Oj, wow!! Det kallar jag konst!! Vad duktig du är..
    Min klickning på länken hit funkar bra (med tanke på kommentaren ovan). Ha en fin söndag!

    SvaraRadera
  3. Det var riktigt snygga tavlor. Än så länge har jag inte gjort canvastavlor av mina bilder, men jag ska nog testa snart.

    SvaraRadera
  4. Wov! Fantastiskt vackra bilder. Jag blir så glad!!

    SvaraRadera
  5. I mina ögon endast vackert och konstfullt!

    Glad söndag.

    SvaraRadera
  6. Underbar konst och inte det minsta konstigt. Jag kan tänka mig att de tavlorna verkligen är superläckra i den nyrustade hallen.

    Jag ler lite eftersom hallen är det enda vi rustat efter att jag flyttat hit och där hänger också några tavlor -gissa vems? =)

    SvaraRadera
  7. Så vackra och konstnärliga bilder! Blommornas färgprakt gör en glad.:)
    Ha en fin söndag!

    SvaraRadera
  8. Vill du bli dagens blogg?
    Passa på att gå in och anmäl dig!

    De pågår även andra tävlingar så anmäl dig och ha chansen att vinna fina priser:)

    eller kanske Följa varann på bloglovin?
    Eller ställ en fråga i min "bloggsvarsruta" och bli länkad!
    (obs ställer ni en fråga som redan är ställd raderar jag dem och ni blir då inte länkade)

    SvaraRadera
  9. Jag tycker de blev läckra. Färgstarka och dramatiska. Ha dé!

    SvaraRadera
  10. Tjusig konst! det enda KONSTIGA jag kan se i dem är att det inte är Fjärilar i motivet.?? Men visst- ombyte förnöjer!!
    Stor Kram Ninne

    SvaraRadera
  11. Snygga bilder och helt klart i konstkategorin.

    SvaraRadera
  12. Det var ju jätte snyggt. bra gjort :)

    SvaraRadera
  13. Jag tycker det är underbara konstverk! Skulle gärna ha dem på min vägg också. :)

    SvaraRadera
  14. svar: Jätte kul att du ville vara med i dagens blogg en vinnare är nu uttagen så går in och kolla om det är du, om det inte är det så passa på att anmäla dig till morgondagens tävling och ha en chans till:)
    kram

    SvaraRadera
  15. Säger bara WOW!!!!! Vilken PS konstnär du är - eller ja - du kan plåta du. Det är fotokonst för mig iaf:-)))

    SvaraRadera
  16. Oh, så fina! Särskilt den sista! :)

    SvaraRadera
  17. Woooowwwww Detta var tavlor som man blir glad åt...
    SKITSNYGGA!!!!!!!!!!
    Jag har mina funderingar också på att göra lite tavlor till olika väggar runt om i huset....
    Kramizzzar i stora lass på Alla Hjärtans Dag

    SvaraRadera
  18. Anita, Anita, jag blir alldeles mållös!
    Så otroligt vackra! Du är ju helt fantastisk!

    (Oj, vad jag önskar att jag kunde göra något liknande med blåa blommor - men jag har ju inga väggar kvar här hemma ens!)

    SvaraRadera