fredag 19 februari 2010

Blommig fredag

I går fick jag ett helt fång av tulpaner av mitt barnbarn som hade varit och skurit dem själv hos odlaren.
De heter Miss Pretty så han fick en extra kram då jag faktiskt kände mig hedrad trots att det kanske skulle varit Mrs Pretty.
Sen måste jag ju plocka bort den gamla buketten men kunde inte
låta bli att fota dem innan också. Vissna tulpaner är inte så tokiga
på bild.
Jag har inte visat några tulpaner innan i blommig fredag så nu
kom de  till pass trots att det kanske har varit mycket tulpaner.
Ha en trevlig helg med förhoppning om mer OS-framgångar för Sverige. Anita

10 kommentarer:

  1. Mmmm, dom var vackra! snällt barnbarn med helt rätt inställning!!

    SvaraRadera
  2. Såååå gulligt gjort av ditt barnbarn.
    Det kändes väl nästan som hjärtat skulle brista av kärlek och stolthet övar att bli uppvaktad så...Ohhhh dessa underbara ungar.
    Du är sååå duktig på detta med collage
    Vilket härligt hjärta.
    Imorgon skall jag fota huset igen
    Då kanske bara taket syns hahahaha!!!!
    Kramizzz på dig och ha en riktig mysig helg med OS och allt.

    SvaraRadera
  3. Krispiga tulpaner, finns inte bättre! Så sött av ditt barnbarn, det är såna små stunder som gör livet :)
    Ha ett fint veckoslut! Kram /Bea

    SvaraRadera
  4. Vad gör det om man sett många - FÖR många kan det ju inte bli. =)
    Ha en bra helg
    /Helen

    SvaraRadera
  5. Härligt med Barnbarn och jättefina collage.
    Kram Ninne

    SvaraRadera
  6. Tulpanbilder, en stor tröst i allt det tröstlöst vita. Tack! Ha det gott!

    SvaraRadera
  7. Kan väl aldrig bli för många tulpaner. Tänk att få ett fång så där...av sitt barnbar. Vilken dröm!

    SvaraRadera
  8. Nej, det är just det, tulpaner är alltid vackra, oavsett vilket stadie de befinner sig i! Härliga collage!

    SvaraRadera
  9. Tulpaner kan vi inte få för mycket av varken på bild eller i hemmet, om man nu inte är allergisk förstås.

    Ett underbart blomsterhjärta som du har gjort. Jag blir glad av dina foton.

    SvaraRadera