onsdag 10 februari 2010

Ordlös Onsdag-Trött

11 kommentarer:

  1. Ett vackert foto av en trött blomma. Själv är jag också lite trött idag, men jag slokar inte lika vackert.:)

    SvaraRadera
  2. Jo nog känner man sej så där..allrahelst på morgonen..Maria

    SvaraRadera
  3. En trött fd. skönhet! Men vacker ändå i sin "vissenhet". Önskar man kunde bara det också ;-) /Anette

    SvaraRadera
  4. Vacker bild på den trötta amaryllisen!

    SvaraRadera
  5. Ja nog är den trött :) men den är ändå så fin och på din bild ser den himla vacker ut nu :)

    SvaraRadera
  6. Jag såg att det var trött men jag var alldeles för trött att tänka, så jag tänkte bara trött på trött i människors psykiska och fysiska trötthet. Tänk när jag kom till dig och såg dina trötta blommar så blev jag nästan pigg och kanske att jag också hinner med någon trött blomma.

    Trots sin trötthet så var det ett mycket bra foto.

    SvaraRadera
  7. Jag känner mig inte bara trött, som amaryllisar, utan har en svart dag till råga på allt.

    Kram/Marianne

    SvaraRadera
  8. Så trött och så vacker. Fin bild.
    Ha en skön torsdag.

    SvaraRadera
  9. Trött o vissen, men ett hopp. Jag kommer tillbaka!!
    Vacker bild
    KRam Ninne

    SvaraRadera
  10. Hej Anita.!! Så hittade jag dig via en länk hos Susie på Stjärnarve...hoppas d är bra med dig under snön!
    Själv ahr jag kommit igång med bloggadet lite igen på nygamlaTB. o d går så sakta framåt=)
    Hoppas vi hörs! /syrencarina

    SvaraRadera