söndag 10 juni 2012

Fototriss- Lugn & Ro

En skön känsla infinner sig när man kommer innanför dörrarna
i Tage Andersens underbara herrgård Gunillaberg.
Möts av skön musik som känns som om det kom ifrån en självspelande orgel
Snygga arrangemang och tavlor av Danska konstnärer på väggarna.
Originella sittmöbler som man skulle vilja slå sig ner och bara koppla av.
Härinne kan man njuta och känna Lugn och Ro.




Tyvärr blir det inte plats för mer bilder i trissen men får återkomma med
den fina naturen senare
Ha de gott.

19 kommentarer:

  1. Ja, det verkar vara en fin plats att besöka för att få den rätta lugn & ro-känslan. Fräscha bilder.

    SvaraRadera
  2. Låter hur mysigt som helst! Det verkar vara ett riktigt fint ställe för att få njuta av lugn o ro!
    Ha en fin söndag!

    SvaraRadera
  3. Åh vilka spännande bilder du visar Anita :)
    Ha en fin söndag!
    kram

    SvaraRadera
  4. Snyggt trissat!
    Verkar vara ett riktigt mysigt ställe...

    SvaraRadera
  5. Nydelig og for et bilde det tredje var.
    Flott triss.
    Mormor

    http://www.starbear.no/mormor/2012/06/10/fototriss-181/

    SvaraRadera
  6. Åååå har du varit hemma hos den danske blomsterkonstnären!! Gosch vilka bilder och jag tror jag blir litet avundsjuk :-))

    SvaraRadera
  7. Mycket vackra och konstnärliga bilder :)
    Väntar med spänning på mer bilder!
    Varma hälsningar
    Halina

    SvaraRadera
  8. Så vackert det verkar vara där :)

    SvaraRadera
  9. Du har verkligen fått till en känsla av "lugn & ro" i bilderna!

    SvaraRadera
  10. Så du har besökt Tage Andersen..härlig upplevelse kan jag förstå..Tack snälla du för det vackra födelsedagskortet..det gjorde mej så glad..så stor kram till dej o Arne..Maria

    SvaraRadera
  11. Jag vill också gärna besöka hans hus och se all vacker konst där! En fin upplevelse förstås!
    Fina bilder visar du därifrån!

    SvaraRadera
  12. Inbjudande bilder som får en att vilja besöka platsen.

    SvaraRadera
  13. Sköna och rogivande bilder. Funderade på om jag skulle vara med men då blir det något helt annat som jag kan finna ro i ... alla förväntar sig väl att jag ska komma med skog, vatten eller annan natur. =)

    SvaraRadera
  14. Det ser fint och rofyllt ut. Snygga trissbilder.

    SvaraRadera
  15. Åh, dit skulle jag gärna vilja åka. Så underbara bilder du tagit! Dem kan jag sitta och betrakta länge.

    SvaraRadera
  16. Rofyllda bilder du bjuder oss på .. Fint när man hittar sitt Lugn & ro :) Ha de gott :)

    SvaraRadera
  17. Skulle verkligen vilja se mer, har inte besökt platsen Gunillaberg. Ser intressant ut och miljön verkar rofylld. En triss kan ibland begränsa lite. Men bra att du höll dig inom ramarna. Spännande med platser man inte känner till, tack för titten. :-)

    SvaraRadera