onsdag 27 juni 2012

Onsdagstema- Olikheter

Tjurarna på Gunillaberg


Lammen på Mösseberg

10 kommentarer:

  1. Ulike!
    Ha en fin dag.
    Mormor

    http://www.starbear.no/mormor/2012/06/27/ulikheter-hos-onsdagstema/

    SvaraRadera
  2. Vackra foton du bjuder på här. Gillar dina olikheter.

    SvaraRadera
  3. Viss skillnad på dina bilder ;D
    Så otroligt söta lamm!
    Ha en fin onsdag!

    SvaraRadera
  4. De tjurarna ser inte alls så otäcka ut som tjurarna som går i hagarna i mitt grannskap. Ser riktigt snälla ut. :)

    SvaraRadera
  5. Oj så vackra tjurar och söta lamm!

    SvaraRadera
  6. Tuffa tjurar och gulliga geter...

    SvaraRadera
  7. Vackra bilder från sommarhagarna. :-)
    Tjurarna inger respekt, tror jag håller mig på avstånd. Lammen ser verkligen söta ut, tydliga olikheter både i bilderna och mellan dina bilder. Härligt att se!
    In till lammen skulle jag nog våga mig... ;-)

    SvaraRadera
  8. Så fina bilder :) och så söta de är de små :)
    kram :)

    SvaraRadera
  9. En hel del olikheter och fina bilder, verkar som att du varit på djurfotografering eller bara lite djursightseeing och så "råkade" du ha kameran med dig.

    Ha en underbar helg och förhoppningsvis har du haft lika underbart hett, soligt och vindstilla väder som jag njutit av idag.

    SvaraRadera
  10. they are so cute!

    SvaraRadera