onsdag 6 juni 2012

Jubileum med utlottning

I dag hoppas jag passera 30.000 besökare på bloggen
Jag tänkte att lotta ut en av mina canvastavlor till en av dem som gör en kommentar till mitt inlägg i dag när  30.000 har passerats.
Då jag befinner mig på annan ort på en liten miniresa till vårt barnbarn med familj får jag ändå försöka hålla koll.
I går på resan hit besökte vi Tage Andersens Herrgård Gunillaberg.
En trevlig upplevelse. Lägger in några bilder  men kommer mer senare.


Ha de gott





11 kommentarer:

  1. Eftersom jag är först att lägga in en kommentar. så har jag väl tyvärr inte turen med mig! Så jag säger lycka till till någon annan!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Grattis Susie du var den 30.000 besökaren. Lottningen gäller även dig och de andra som lägger in i dag.

      Radera
  2. Grattis till så många besökare!
    Dina bilder är ju helt fantastiska!
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  3. Jag vill vara med :-)) 30002 står det !!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Gunillaberg skulle jag verkligen vilja besöka någon gång. Ser fram emot flera fina bilder därifrån!

    Ha det gott!
    /Ruben

    PS
    GRATTIS glömde jag ju nästan skriva!

    SvaraRadera
  5. Jippie nu lyckade jag ta mig in fast det var svårare än FortKnox, tror jag. GRATTIS än en gång och vilka fina bilder du tagit inte fel att kunna kombinera trevliga besök med lite fotografering i en vacker miljö - det ska jag också göra när jag tar bilen och åker söderöver.


    Hoppas att du har haft och fortfarande har en fin nationaldag.

    SvaraRadera
  6. Är det kanske du som är trött i trappan?

    SvaraRadera
  7. Det såg ju jätte mysigt ut ..men vad var det för något som hängde där i träden :) En tyg tavla såg det ut som .. hur som helst ..så var den väldig fin .. hoppas ni får det jätte mysigt nu :)
    kram

    SvaraRadera
  8. Hej. Nu som först har jag hittat till din blogg. Men så fina bilder!! Det är riktigt spännande att titta in dådå.
    Sommar hälsningar från Inger o Kurts barnbarn Camilla Ljungberg

    SvaraRadera
  9. vad härlig din viol ser ut. :) Och vilket trevligt ställe du besökt. Fast sådana trappor kan jag vara utan. Påminner om CostaRica. Där hade jag massor av träningsvärk. :)

    SvaraRadera